PostNL - vertraging pakketten door extreme drukte

Geplaatst op 26-11-2020

Delen



Beste klant,

Het is sinds begin november 2020 reeds extreem druk bij PostNL, hou daarom rekening met een langere levertijd van je bestelling.

Wij versturen alle bestellingen gewoon op werkdagen (maandag t/m vrijdag) zoals normaal en deze worden ook door PostNL dagelijks opgehaald (de bevestiging hiervan is de track & trace e-mail). Alleen is er sprake van veel vertraging bij het verwerken van de pakketten bij PostNL door de extreme drukte. Dit kun je herkennen doordat er bij de track & trace staat vermeld “pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt”. Dit wil zeggen dat je pakket nog niet is verwerkt bij PostNL.

Onze ervaring van de afgelopen maanden is dat bestellingen na vrijdag 16:00 uur t/m maandag 16:00 uur en door ons op maandag zijn verstuurd, soms pas zijn verwerkt bij PostNL op donderdag. Dit is even een voorbeeld om aan te geven hoe druk het bij PostNL is en dat er dus ook mogelijk sprake kan zijn van meerdere dagen vertraging voor de rest van de week. Ons advies is daarom de track & trace goed in de gaten te houden en als er staat “pakket is ontvangen/verwerkt” dan is deze verwerkt bij PostNL en klopt ook de datum en tijd die erbij staat van aflevering.

Graag willen wij nog opmerken dat PostNL sinds 2020 één afleverpoging doet op het adres en als het niet is af te leveren dan gaat het direct naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt bij je in de buurt waar het pakket vervolgens nog 7 dagen is af te halen. Wordt het pakket vervolgens niet tijdig afgehaald wordt het vervolgens automatisch naar ons retour gestuurd. Wil je dat wij de bestelling dan vervolgens opnieuw versturen zullen wij hiervoor helaas wel opnieuw verzendkosten in rekening moeten brengen. Het advies is daarom om tijdig je pakket af te halen.

Heb je geen track & trace ontvangen? Dan is deze vermoedelijk in je ongewenste e-mail terecht gekomen of anders helaas tegengehouden door je emailprovider. Je kunt echter altijd de track & tracecode ook terugvinden in je account https://www.nagelgroothandel.nl/account.html Ga vervolgens naar het overzicht van je bestellingen en klik op het mapje erachter. Vervolgens zie je alle details van je bestelling incl. de verzend barcode. Deze kun je vervolgens invullen samen met je postcode op de website van PostNL (volg je pakket) https://www.postnl.nl/ en kun je het pakket en de status volgen.

Winkelmandje

Uw winkelmandje is leeg.

NailXL Academy Dogplayz
POSTNL iDeal iDeal Pin Mastercard Visa Mister Cash American Express PayPal Bank Webshop Keurmerk SSL Slot MultiSafepay