Contact

Heb je een vraag?
Bekijk dan eerst de veelgestelde vragen of onze
klantenservice pagina

Openingstijden

Maandag

9:00 - 17:00 uur

Dinsdag

9:00 - 17:00 uur

Woensdag

9:00 - 17:00 uur

Donderdag

9:00 - 17:00 uur

Vrijdag

9:00 - 17:00 uur

Zaterdag

Gesloten

Zondag

Gesloten

Gesloten: wij zijn gesloten op de volgende data, zie agenda

Indien u met ons in contact wilt komen kan dat via de volgende gegevens:

Telefoonnummer 074 - 250 55 09
E-mailadres

info@nagelgroothandel.nl
(contactformulier)

Adres

Diamantstraat 1 C
7554 TA Hengelo Ov.
(routebeschrijving)

Kamer van Koophandel 61437433
BTW-nummer NL8543.41.055.B01


Wil je ons volgen?

 Vind ik leuk! www.facebook.com/NailXL
 Volg ons! www.twitter.com/NailXL

 Volg ons! www.instagram.com/NailXL



VEEL GESTELDE VRAGEN

Ik kan niet inloggen
Allereerst is het inloggen tekengevoelig, dat wil zeggen dat u alle gegevens letterlijk dient over te nemen van uw ontvangen registratie e-mail. Als deze gegevens niet goed worden overgenomen krijgt u een foutmelding.
E-mailadres: [uw e-mailadres] neem deze gegevens goed over van uw ontvangen registratie e-mail, staan hier hoofdletters in vermeld? Dan dit op dezelfde wijze overnemen. LET OP: bij het inloggen via een telefoon of tablet wordt vaak automatisch van de eerste letter een hoofdletter gemaakt. Klopt dit met uw registratiegegevens dan is dat geen probleem, anders dit handmatig aanpassen. Het niet goed invullen/overnemen van deze gegevens is het meest voorkomende probleem voor het inloggen.
Wachtwoord: [4 cijfers] altijd het laatst ontvangen wachtwoord gebruiken, andere wachtwoorden daarvoor vervallen automatisch.

Ik ontvang geen wachtwoord

Heeft u reeds een account aangemaakt, maar geen registratie e-mail en wachtwoord ontvangen? Controleer dan eerst of dit bericht niet in uw ongewenste e-mail of spam-map terecht is gekomen. Is het bericht daar ook niet ontvangen of ontvangt u binnen enkele minuten de gegevens ook niet? Neem dan contact met ons op via klantenservice@nagelgroothandel.nl wij zullen dan handmatig een wachtwoord voor u aanmaken en uw registratie controleren. Dit probleem wordt veroorzaakt doordat de registratie e-mail dan compleet wordt tegengehouden door uw e-mail provider. Dit kunt u oplossen door de volgende e-mailadressen en domeinnamen van ons toe te voegen aan uw lijst met veilige afzenders, zie als hulpmidddel deze website http://veiligeafzender.nl/ (onze emailadressen info@nagelgroothandel.nl, klantenservice@nagelgroothandel.nl, info@nailxl.nl of domeinnamen www.nailxl.nl en www.nagelgroothandel.nl)

Kan ik als particulier producten bij jullie kopen?
Ja, maar dan zeer beperkt en geen professionele producten zoals gel en acryl. Hiervoor adviseren wij je eerst een opleiding te volgen. Ben je aantoonbaar (nog) in opleiding dan kun je deze professionele producten wel aanschaffen.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Je voegt de producten toe aan je winkelmandje en vervolgens ga je over tot het afronden van je bestelling als je nog geen account hebt dan kom je automatisch in het registratie proces terecht om een account aan te maken. Als je reeds een account hebt wordt je verzocht in te loggen.

Vanaf welk bedrag versturen jullie gratis?
Bij vooruitbetalen door middel van iDEAL, per bank/giro, credit-card of PayPal betaalt u vanaf een bedrag van €50,00 excl. BTW aan producten* geen verzendkosten over uw bestelling binnen Nederland. De verzendkosten worden automatisch in mindering gebracht als u dit bedrag bereikt hebt. Voor betalingen binnen Europa geldt dit vanaf een bedrag van €75,00 excl. BTW aan producten*.
* aan producten wil zeggen zonder eventuele verzendkosten

Hoe lang duurt het totdat ik mijn bestelling ontvang?
Bij directe online betaling via iDEAL, credit-card of PayPal en bestelling op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 16:00 uur wordt deze dezelfde dag nog verstuurd. Normaal gesproken ontvang je de bestelling dan de volgende werkdag binnen Nederland of zaterdag, echter adviseren wij hiervoor altijd de per e-mail ontvangen PostNL Track & Trace te bekijken. Voor buitenlandse zendingen (alleen Europa) zoals naar België zal dit 1-3 werkdagen zijn en voor de rest kunnen wij geen indicatie geven. Ook dan adviseren wij hiervoor de per e-mail ontvangen PostNL Track & Trace te bekijken.

Ik ben een factuur kwijt, kan ik deze nogmaals ontvangen?
Als je via de webshop een bestelling hebt geplaatst dan kun je in je account alle bestellingen terugvinden en ook de factuur hiervan. Deze kun je nogmaals downloaden door op het mapje achter je bestelling te klikken. Vervolgens zie je alle details ervan.

Ik heb online besteld maar geen bevestiging ontvangen of een verzendbevestiging
Dan is deze vermoedelijk in je ongewenste e-mail terecht gekomen of anders helaas tegengehouden door je emailprovider. Je kunt echter altijd je bestelling en de Track & Trace ook terugvinden in je account. .

Er is iets misgegaan met mijn betaling online
Is er iets misgegaan met de betaling online, controleer dan eerst de status van je bestelling in je account. Klik je in je account op het mapje achter je bestelling en vervolgens zie je alle details. Als er geen factuur bij je bestelling staat vermeld dan is de bestelling niet betaald. Wij verzoeken je dan een nieuwe bestelling te plaatsen. De andere niet betaalde bestelling wordt door het systeem dan automatisch geannuleerd.

Winkelmandje

Uw winkelmandje is leeg.

NailXL Academy Dogplayz
POSTNL iDeal iDeal Pin Mastercard Visa Mister Cash American Express PayPal Bank Webshop Keurmerk SSL Slot MultiSafepay